Vannastavne aktivnosti: Savremeni učenici prisustvovali radionicama vršnjačke edukacije

Savremeni gimnazijalci imali su priliku da se dodatno informišu o aktuelnim temama o toleranciji, bezbednosti u saobraćaju, kao i rodnoj ravnopravnosti, a sve to kroz vršnjačke edukacije koje je organizovala Kancelarija za mlade Grada Beograda, u saradnji sa Centrom za pozitivan razvoj dece i omladine – CEPORA.

Učenici Katarina Ristanović, Stefan Milojević, Stefan Cvetković i Andrea Ristić, osim što su prisustvovali preventivno-edukativnim radionicama i obuci, stečeno znanje iskoristili su na pravi način prezentovanjem edukativnih radionica na istu temu svojim vršnjacima u nekoliko srednjih škola u Beogradu.

Praćenje i podržavanje edukativnih događaja

Kroz vršnjačke edukacije savremeni učenici saznali su više o temama koje se odnose na tri preventivno-edukativne kampanje.

„Ili voziš ili piješ” je kampanja koja je usmerena na unapređivanje bezbednog ponašanja mladih u saobraćaju, kroz ukazivanje na štetnost vožnje pod dejstvom alkohola. Učenici su se dodatno informisali o preventivnim merama koje je potrebno preduzeti kao bi se sprečile saobraćajne nesreće i povećala svest o odgovornom ponašanju u saobraćaju.

Edukativne radionice Savremeni ucenici

„Ne govoru mržnje” je kampanja koja se bavi borbom protiv govora mržnje, razvijanjem tolerancije i promocijom različitosti, gde su gimnazijalci imali priliku da kroz predavanja dodatno prošire znanja i o ovim temama, dok im je kampanja „Rodna ravnopravnost”, koja ih je, usmerena na unapređivanje rodne ravnopravnosti kod mladih, podstakla na razmišljanje o jednakosti polova.

Do sada je kroz program edukacije prošlo više od 130 edukatora koji su realizovali radionice sa preko 2.000 beogradskih srednjoškolaca, među kojima su se našli i savremeni učenici.

Podstaknuti predavanjima, učenici se oprobali u ulozi predavača

Učenici su znanja stečena na ovom događaju vrlo brzo preneli i svojim vršnjacima.

Oni su se pokazali kao odlični predavači kada su u pitanju teme od ovako izuzetne važnosti, i tom prilikom su pokazali svoje umeće u realizaciji interaktivnih radionica i uspeli su da zainteresuju druge o ovim aktuelnim pitanjima, o kojima bi trebalo više da se priča.

I u narednom periodu Savremena gimnazija podržaće projekte čija je svrha informisanje i edukacija mladih o temama koje su značajne za njihovo sazrevanje i napredovanje.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.