Klizački klub „Helena Pajović”

 

Ovaj klizački klub nastao je u čast velike klizačice Helene Pajović, po kojoj je i dobio ime. Od svog nastanka do danas, klub okuplja ljubitelje klizanja, i drugih zimskih sportova. Umetničko klizanje pruža svakom detetu dobru osnovu za razvoj motorike, koordinaciju pokreta, snalažljivost i samopouzdanje.

Klizački klub „Helena Pajović” praktikuje rad u malim grupama, što deci omogućava da lakše savladaju veštine ovog sporta. Savremena gimnazija pokrenula je saradnju sa ovim klubom kako bi svojim učenicima približila zimske sportove, koji će im pomoći da budu u kondiciji i da se razvijaju pravilno.

http://www.skatehelena.org/

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.