• Pedagog

Tijana Rajić

Pedagog Savremene gimnazije Tijana Rajić, završila je pedagogiju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, nakon čega je započela doktorske studije sa istim usmerenjem. Radila je sa decom i mladima različitih uzrasta, savetovala ih, pružala im psihosocijalnu pomoć i vodila radionice. U Savremenoj gimnaziji radi na unapređenju kvaliteta nastave u saradnji sa nastavnicima i saradnicima.

Veruje u potencijal tehnologije u nastavi i obrazovanju, kao i u stalno usavršavanje. Školu vidi kao mesto gde se učenici i nastavnici okupljaju kako bi zajednički saznavali, istraživali i promišljali.

Slobodno vreme provodi sa dragim ljudima, a opušta je blizina jezera ili reke, čitanje i bavljenje fotografijom.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.