Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Ovako se u Savremenoj dočekuje raspust: Zimska Savremenijada uz učenje kroz igru i takmičenje

Završetak prvog polugodišta u Savremenoj gimnaziji obeležen je krajem januara takmičenjem Savremenijada, kroz nadmetanje u interesantnim i kreativnim disciplinama za učenike svih razreda. Kroz zabavu, druženje, učenje i smeh pobednička ekipa, iz svakog razreda po jedna, uspela je da se izbori za najvredniju nagradu – petice iz svih predmeta, koji su predviđeni nastavnim planom i programom.

Savremenijada je na ovaj način još jednom pružila mogućnost učenicima da pokažu znanje i spretnost, a nagrada koju su dobili najbolji bila im je velika motivacija i dodatna mogućnost za odličan uspeh na kraju prvog polugodišta.

Spoj učenja i zabave uz modernu tehnologiju

Na ovogodišnjoj Savremenijadi učenici prvog i drugog razreda takmičili su se u šest različitih disciplina, trećaci u četiri takmičarske discipline, dok je za maturante osmišljen poseban projekat.

Na početku takmičenja učenici su se podelili u grupe, na čelu sa kapitenima.

Koristeći kinetički pesak, učenici prvog razreda su oblikovali figure i reljefe, koje su potom fotografisali, a fotografije su im poslužile kao inspiracija za pisanje zanimljivih novinskih članaka pomoću programa Canva. Učenici drugog razreda imali su zadatak da prevedu vest sa latinskog jezika i predstave je takođe pomoću kinetičkog peska.

Takmičarske discipline

Nakon ovog stvaralačkog izazova usledila je igra „Pharaoh”, u kojoj su učenici imali zadatak da razviju civilizaciju, a pobednik je bio tim koji u igrici ima veći broj stanovnika. Takmičenje je bilo uzbudljivo i zabavno, a pravljenje civilizacije zahtevalo je timski rad i saradnju svih članova.

Sledeće nadmetanje – „Pogodi i osvoj”, mnogim učenicima bilo je najinteresantnije, jer su se ujedno i zabavljali i učili igrajući pikado i odgovarajući na pitanja.

                                                                                                                                                                              Pikado

U ovoj igri svaki pogodak bliže meti učenicima je donosio lakše pitanje iz jezika, istorije, hemije, geografije i informatike, pa su savremeni gimnazijalci dali sve od sebe da i u ovom zadatku budu što precizniji i uspešniji. Ubrzo je usledila i igra „Twister”, koja je zahtevala snalažljivost, ali i znanje.

Jedna od najzanimljivijih svakako je bila strateška igra „Carcassonne”, inspirisana srednjovekovnom tvrđavom u istoimenoj istočnoj oblasti u Francuskoj, u kojoj su igrači pločicama popunjavali seosku okolinu utvrđenog grada, birajući između pločica koje prikazuju gradove, puteve, manastire i polja.

Rešavanje zadataka

Nakon ovih takmičarskih disciplina usledilo je igranje šaha u aplikaciji Chess, kao i igra „Klikom do znanja”. Učenici su takođe imali priliku da postignu poene i u takmičarskim disciplinama High School Quizz, GeoGuessr, Charades, Trivial i Geo Quiz, gde su odgovarali na pitanja iz svih nastavnih predmeta i oblasti.

Ova nedelja definitivno je bila obeležena aktivnostima koje savremeni gimnazijalci najviše vole!

Slatki projekat za maturante na Savremenijadi – Savremeni veb-magazin

Za maturante je ove godine Savremenijada bila nešto drugačija.

Učenici četvrtog razreda su imali zadatak da pripreme izdanje veb-magazina, a tema broja je bila „Šećer”.

Projekat

Bilo je potrebno da ovu temu obrade iz perspektive biologije, hemije, istorije, filozofije, ali na zanimljiv, kreativan i čitaocu atraktivan način. Takođe, bilo je potrebno da osmisle i sprovedu anketu o slatkišima među učenicima i nastavnicima, da analiziraju rezultate i objave ih u magazinu, kao i da jednu od ovih stranica napišu na engleskom jeziku. Posebno zanimljiv i kreativan zadatak bio je dizajniranje celostrane reklame za med, kao i pisanje tekstualnog članka o etičkoj ispravnosti reklamiranja slatkiša i uticaja koji imaju na decu.

Slatke misli

Kako bi ovaj zadatak uspešno uradili, savremeni gimnazijalci su morali da pokažu sposobnosti dobrog timskog rada, podele zaduženja, organizacije vremena, istraživačkog rada, ali i znanje iz školskih predmeta. Neophodne su bile tehničke i dizajnerske veštine, ali i kreativnost, kako u vizuelnoj, tako i u pisanoj formi.

Profesori koji su ocenjivali radove bili su pozitivno iznenađeni dobijenim materijalom, jer su učenici i kvalitetom i kvantitetom prevazišli zadate okvire. Mini-redakcije pokazale su da izazovni zadaci koji zahtevaju istraživanje, kreativnost i timski rad na najbolji način pripremaju učenike za ono što ih čeka na fakultetu, ali i u njihovim budućim karijerama.

Trijumf najboljih nagrađen peticama

Pobednici u prvom razredu bili su učenici I-4: Elena Taševski, Mija Portić, Anastasija Vojinović i Luka Popović, dok su među savremenim drugacima najbolji bili učenici II-1: Nikola Stanković, Jovan Slijepčević, Mateja Ćurić i Andrea Perišić i učenici II-4: Milica Popović, Vanja Knežević, Antonina Lukić i Marko Bulatović.

Najbolji trećaci su bili učenici III-2: Balša Vrbica, Nikola Spasojević, Aleksandar Mlađen, Siniša Menićanin i Stefan Simić, a najbolji maturanti bili su učenici IV-3: Kristina Jokanović, Tara Papić, Ivan Stojanović, Aleksandar Kosanović, Nikola Vračar, Iva Radunović, Vuk Kovačević i Rastko Duckinovski. Da li je uopšte potrebno naglasiti koliko su se pobednici obradovali peticama?

I znanje, i druženje, i prijateljstvo

Zimska Savremenijada obojila je januar druženjem i vedrim takmičarskim raspoloženjem.

Druženje u školi

Spoj timskog rada, zabave i edukacije je oprobano odličan način za usvajanje novih znanja, pa su se i ovog puta savremeni gimnazijalci uverili u to da je učenje u Savremenoj gimnaziji kreativan i zabavan proces, uvek savremen i drugačiji.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.