Savremene kafkijanske situacije

Još jedan niz stvarno drugačijih časova održan je u Savremenoj gimnaziji.

Na časovima srpskog jezika i književnosti profesorka Marina Kuzmanović je nakon obrade jednog od najznačajnijih romana 20. veka – „Procesa” Franca Kafke, savremenim trećacima zadala rad na temu „Kafkijanska situacija u kojoj sam se našao”. Oni su se, kao i uvek do sada, izuzetno snašli u izradi ovog zadatka, iskazujući svoju maštovitost i originalnost u opisivanju bespomoćnosti koji karakteriše moderna, masovna društva.

„Tema Kafkijanska situacija u kojoj sam se našao nadahnula je učenika treće godine da napiše jednu modernu priču apsurda po ugledu na roman Proces i pripovetku Preobražaj. Ovo je priča upakovana u finu ironiju. Dijaloška forma i kolokvijalni jezik čine da vam ona postane bliska i prijemčiva, takođe, u isti mah smešna i pomalo zastrašujuća. Svakako ostavlja bez teksta”, rekla je profesorka srpskog jezika i književnosti Marina Kuzmanović.

Upečatljiv rad učenika trećeg razreda Tea Franklina možete pročitati ovde.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.