Minja Ćirić drugi na regionalnom takmičenju iz geografije

Minja Ćirić, učenik trećeg razreda, učestvovao je na regionalnom takmičenju iz geografije, održanom u nedelju, 11. aprila.

U konkurenciji je bilo preko 160 učenika iz srednjih škola širom Srbije. Minja je postigao odličan rezultat i plasirao se na republički nivo, treću godinu zaredom. U ukupnom plasmanu osvojio je drugo mesto. 

Sredinom maja Minju očekuje trodnevno nadmetanje na poslednjem nivou takmičenja, gde se očekuje da svi učesnici prikažu znanje iz opšte kulture, terenskog rada, kao i geografske veštine.

Geografija je mnogo više od poznavanja činjenica i podataka, a mi smo ponosni na Minju, koji to dokazuje plasmanima na takmičenjima iz geografije.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.