Aleksandar Kašerić se plasirao na republičko takmičenje iz hemije

Aleksandar Kašerić, učenik I razreda, predstavljao je Savremenu gimnaziju na međuokružnom takmičenju iz hemije, održanom 10. i 11. aprila na Hemijskom fakultetu u Beogradu.

Prvog dana takmičenja održan je pismeni deo, koji je podrazumevao problemske zadatke i teoriju. Kako je Aleksandar ostvario broj poena koji ga je svrstao u prvih deset, pozvan je sutradan na praktični deo.

U konačnom plasmanu Aleksandar je ostvario sedmo mesto i plasirao se dalje na republičko takmičenje, koje će se 8. i 9. maja održati na istom mestu.

I kao u izreci Marije Kiri: „Naučnik u svojoj laboratoriji nije samo tehničar, on je i dete koje se suočava sa prirodnim fenomenima, koji ga toliko impresioniraju kao da se radi o bajkama”, i Aleksandar je svoju zaljubljenost u hemiju i hemijske fenomene pretočio u uspeh i plasman u naredni krug takmičenja, zbog čega smo svi u školi veoma ponosni.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.