Vrlo zapažen rezultat Minje Ćirića na Evropskoj geografskoj olimpijadi

Na Evropskoj geografskoj olimpijadi, u konkurenciji oko 150 učenika od 16 do 19 godina iz 14 različitih država, koja je održana od 19. do 20. juna, učestvovao je i učenik trećeg razreda Savremene gimnazije Minja Ćirić, koji je postigao vrlo zapažen rezultat. Za bronzanu medalju nedostajalo mu je samo šest bodova.

Zahvaljujući postignutim rezultatima, Minja ima mogućnost da bude član Srbije za Svetsku geografsku olimpijadu, koja se održava u avgustu, ali to će zavisiti od toga koji učenici iz Srbije će biti uključeni, o čemu će se više znati u narednih mesec dana.

Ponosni smo na Minju i iščekujemo vest da li će biti deo tima na planetarnom takmičenju.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.