Savremeni trećaci na stvarno drugačiji način prikazali dela Miloša Crnjanskog

Da se u Savremenoj gimnaziji uči na stvarno drugačiji način ovog puta su potvrdili učenici trećeg razreda.

Nakon obrade dela Miloša Crnjanskog i upoznavanja sa njegovom sumatraističkom teorijom o sveopštoj povezanosti predmeta, pojava, gradova i zemalja, savremeni trećaci dobili su zadatak da u programu „Tour Builder” naprave „Sumatraističku mapu Miloša Crnjanskog”. U aplikaciji su učenici označavali ključne toponime iz dela i života Miloša Crnjanskog i u opisu unosili u kojim delima i u kom kontekstu se oni javljaju.

„Ovo je bio dobar način da se uradi sistematizacija dela Miloša Crnjanskog, a učenici su imali prilike da na praktičan način savladaju jedno od najvažnijih shvatanja sveta i života Miloša Crnjanskog”, rekla je Ivana Mirović, profesorka srpskog jezika i književnosti.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.