Interdisciplinarno takmičenje savremenih drugaka

Početkom decembra u školi je održano takmičenje učenika drugog razreda, čiji je cilj bio da objedini znanje latinskog i engleskog jezika.

Učenici su oformili timove od pet učenika koji su predstavljali odeljenje. Među takmičarima se našla i grupa učenika trećeg razreda koja je htela da proveri svoje znanje o antičkim mitovima i svoju spretnost.

Predstavljanje grčkih mitova kroz umetnička dela, sastavljanje slagalice i kviz o poznavanju mitologije

Koristeći Colorful Vintage Illustrative Virtual Museum Presentation u programu Canva, trebalo je predstaviti čuvene grčke mitove koristeći umetnička dela, pri čemu će prezentacija biti kao virtuelna šetnja kroz muzej.

Sastavljanje slagalice od 260 delova i davanje odgovora na sledeća pitanja i zadatke:

  • Kako biste preveli natpis na latinskom: Orbis Terrae Compendiosa Descriptio Ex peristissimorum totius orbis Gaeographorum operibus desumpta?
  • Koji mitski kontinent je skriven na mapi?
  • Koje mitsko biće ste pronašli na mapi (barem dva)?
  • Pronađite natpis koji govori kako je Amerika dobila ime.
  • Pronađite natpis koji govori ko je otkrio Australiju.
  • Pokažite gde se na mapi nalazi ime virusa koji je trenutno aktuelan širom sveta.
  • Koji pojmovi u svom nazivu kriju pojmove veliki i mali? Pronađite ih na latinskom i pokažite na mapi.
  • Ko je autor mape Decorative Double Hemisphere Map?
  • Koja je cena ove mape?
  • Koliko kontinenata ima prikaze životinja koje nastanjuju te oblasti?

Kviz poznavanja mitologije, koji je na engleskom jeziku i za koji su potrebni ne samo znanje već i spretnost i brzina

Predstavljanje znanja iz latinskog i engleskog jezika uz timski rad i duh

Pobedilo je odeljenje II-6, koje je ne samo za takmičare već i za sve učenike odeljenja osvojilo vrednu nagradu – najvišu ocenu iz latinskog i engleskog jezika.

Nastavnice Natalija Stanković, Maja Merdović i Olivera Marjanović zajedničkim snagama su učinile da ovo takmičenje ne bude samo obična provera znanja, nego i mogućnost da se kroz timski rad i duh predstavi znanje latinskog i engleskog jezika.

Savremena gimnazija nastoji da na ovaj način osavremeni pristup i učini nastavu stvarno drugačijom.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.