U okviru programa „Učionica bez zidova”, učenici drugog razreda Savremene gimnazije proveli su radni dan u Hajd parku učeći i zabavljajući se na otvorenom. Park je na jedan dan postao učionica prepuna zadataka koji su podsticali timski rad, fizičku spremnost, snalažljivost i logičko razmišljanje.

Razred je bio podeljen u dve ekipe i kretala sa različitih polaznih tačaka. Na svakoj lokaciji ekipe su morale da osvoje bodove izvršavanjem zadatka – od fizičkih vežbi do mozgalica i igre preciznosti.
Učenici su, između ostalog:
- radili čučnjeve i sklekove,
- savladali zadatak sa zgibovima,
- rešavali matematički rebus kod česme,
- okušali sreću na stanici Herodot, birajući pravac sveta i broj bodova,
- pokazali preciznost na lokaciji Meta (pikado).
Tokom aktivnosti, učenici su sakupljali kartice i bodove, a atmosfera je bila takmičarska, ali prijateljska. Pobednik je tim koji je sakupio najviše bodova, a u slučaju istog broja bodova – odlučivalo je vreme dolaska na cilj.
Dan u Hajd parku pokazao je da se kroz pokret, saradnju i snalažljivost u prirodi učenje može pretvoriti u pravo istraživačko iskustvo, a učenici su stekli dragoceno iskustvo timskog rada i zdravog nadmetanja.

















