Mirko Bunčić sa Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju (FEFA) održao je radionicu za naše učenike pod nazivom „Kako nastaje brend“.

Tokom dinamične i interaktivne radionice učenici su kroz primere iz prakse saznali šta je brend, koja je uloga marketinga u njegovoj izgradnji i na koji način emocija, poruka i način komunikacije oblikuju percepciju brenda. Kroz aktivno učešće u predavanju razvijali su kritičko razmišljanje, ali i razumevanje procesa koji stoje iza stvaranja uspešnih brendova.
Ova radionica deo je kontinuirane saradnje naše škole sa FEFA fakultetom, koja učenicima pruža mogućnost da iz prve ruke čuju savremene trendove i znanja iz oblasti ekonomije, marketinga, komunikacija i kreativnih industrija. Stručnjaci sa FEFA-e redovno organizuju radionice i predavanja za naše đake, čime im približavaju svet visokog obrazovanja i pomažu u razvijanju profesionalnih interesovanja.
Značaj ovakvih aktivnosti je višestruk – učenici stiču praktična znanja koja dopunjuju školski program, uče da prepoznaju realne situacije iz poslovnog okruženja i razvijaju veštine koje će im biti dragocene u daljem školovanju i karijeri. Saradnja sa visokobrazovnim institucijama kao što je FEFA doprinosi njihovom osnaživanju, motivaciji i pripremi za izazove savremenog tržišta rada.

















