Rezultati savremenih gimnazijalaca na školskom takmičenju iz geografije

Učenici Savremene gimnazije učestvovali su na školskom takmičenju iz geografije, održanom 20. januara, u organizaciji Geografskog fakulteta u Beogradu. Na takmičenju su učestvovali učenici prvog, drugog, trećeg i četvrtog razreda, a plasman na dalje takmičenje ostvarilo je devet učenika Savremene.

Đaci koji su ostvarili dobar plasman na takmičenju

Učenici Savremene ostvarili dobar plasman na takmičenju

Među predstavnicima Savremene na sledećem nivou takmičenja iz geografije nalaze se učenici drugog, trećeg i četvrtog razreda. U drugom razredu plasman na dalje takmičenje ostvarili su učenici:

  • Sofija Radić – 24 poena;
  • Minja Ćirić – 23 poena;
  • Isidora Jarić – 23 poena;
  • Jovan Kuzmanović – 18 poena.

Među trećacima koji će predstavljati Savremenu nalaze se Arsa Petkovski sa ostvarenim 21 poenom i Milica Ristić sa 20 poena, dok će maturante Savremene na takmičenju iz geografije predstavljati:

  • Nataša Katić – 18 poena;
  • Ana Ranković – 19 poena;
  • Balša Jašović – 18 poena.

Našim dragim učenicima želimo puno uspeha na daljem takmičenju.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.