• Psiholog

Aleksandra Rakić

Aleksandra Rakić je master psiholog obrazovanja, kao i savetnik sistemske porodične terapije. Osnovne i master studije je završila na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Na završnoj je godini edukacije za sistemsku porodičnu psihoterapiju Instituta za mentalno zdravlje. Tokom studiranja je sticala iskustvo u profesionalnoj orijentaciji sa mladima, individualnoj podršci u unapređenju školskog postignuća, mentorskom radu sa mladima iz Regionalnog centra za talente, kao i u istraživačkim projektima Instituta za psihologiju pri Filozofskom fakultetu u oblasti obrazovanja.

Ima nekoliko godina radnog iskustva u saradnji sa hraniteljskim porodicama, prilikom čega je mapirala potrebe dece i timski radila na stvaranju prilika za ostvarivanje potencijala dece. Veruje da je značajno upoznati potrebe mladih, kreirati saradnju i aktivirati njihove snage kako bi ostvarili svoje kapacitete u značajnom dobu adolescencije.

U slobodno vreme voli da upoznaje nove priče preko knjiga i velikog platna ili kroz razgovore sa ljudima. Voli fotografiju i otkrivanje novih mesta.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.