Savremeni gimnazijalci na predstavi FSU „Kad neko zazvoni”

Učenici Savremene gimnazije pogledali su u četvrtak, 13. decembra, u Kulturnom centru Čukarica predstavu „Kad neko zazvoni”, rađenu po komadu francuskog pisca Andre-Pol Antoana.

Uloge u njoj imali su masterandi Fakulteta savremenih umetnosti Anđela Rajić i Nikola Ugrinović pod mentorstvom Božidara Đurovića i Hadži Nenada Maričića, a savremeni učenici posvedočili su njihovoj izvanrednoj glumi.

Produbljivanje svesti o smislu života i o slobodi čoveka

„Kad neko zazvoni”, priča o iznenadnom susretu dvoje ljudi, nakon kojeg njihovi životi više nisu bili isti, ostavila je jak utisak na učenike. Nakon dubokih dijaloga usledio bi tajac u sali, momenat kada bi svi preispitivali svoje živote – vrede li i imaju li smisla.

Psihološko-filozofski pristup i talenat glumaca dočarali su ropstvo čoveka – čoveka koji je ništa drugo do rob svog života, naterali su publiku da razmisli da li je ludost konačna kategorija ili je ona možda relativna stvar.

Smeh i neizvesnost u publici

Otkako je neko pozvonio na vrata, na sceni su se dinamično menjale emocije, strah, strepnja, ljutnja, ljubav i usamljenost. Publika je budno pratila radnju uz neizvesnost i osmeh, uživajući u mladosti i šarmu glumaca.

Predstava studenata Fakulteta savremenih umetnosti

„Komad je u isto vreme ozbiljan i težak, ali i veoma vedar i poletan. Odlična gluma, muzika i kostimi držali su pažnju neprestano, a najjači utisak ostavila je muška uloga, jer smo se svi upitali ko je uopšte taj čovek, je li sišao s uma, je li možda mudriji od svih nas ili je pak zaista anđeo”, kaže profesorka srpskog jezika i književnosti u Savremenoj gimnaziji Jovana Bojović, koja je sa učenicima uživala u ovoj izvedbi.

Gromoglasan aplauz za talentovane glumce

Neobična priča o iznenadnom susretu dvoje stranaca koji nakon samo nekoliko sati uzbudljivog razgovora postaju pravi prijatelji definitivno je zaintrigirala učenike, zabavila ih, ali i navela da razmisle o slobodi i ispunjenosti života. Glumce je gromoglasnim aplauzom i iskrenim simpatijama nagradila mnogobrojna publika, među kojima su se našli i savremeni gimnazijalci.

Pozorište i film među omiljenim aktivnostima učenika

Kako su odlazak u pozorište i bioskop aktivnosti koje učenici Savremene gimnazije veoma vole i često ističu da bi voleli da je ovakvih poseta još više, škola nastoji da usliši njihove želje, što je uradila i ovaj put.

Samo u ovoj godini učenici su pogledali predstave „Pošteni provalnik”, „Dva mirisa ruže”, „Mi deca sa stanice Zoo”, „Boing boing” i „Ples sitnih demona”, kao i filmove „Zvezda je rođena”, „Mlada”, „Osvetnici: Rat beskraja”, „S ljubavlju, Vinsent: Misterija Van Goga”, „Ubistvo u Orijent ekspresu” i „Ana Karenjina, sećanja Vronskog”.

Pogledajte više fotografija ovde »

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.