Savremeni eksperiment u kućnim uslovima: Projekat „Univerzalni indikator”

Savremena nastava nastavlja se od kuće. Učenici prvog i drugog razreda Savremene gimnazije uspešno su realizovali zanimljiv projekat pod nazivom „Univerzalni indikator”. Uz pomoć profesora hemije Marka Piljevića, savremeni gimnazijalci izolovali su antocijane iz crvenog kupusa, pomoću kojih su uspeli da izmere pH vrednost proizvoda koje koriste u svakodnevnom životu. 

Povrće kao indikator – kiselo ili bazno?

Učenici su za potrebe eksperimenta na osnovu različitih boja dobijenih rastvora utvrđivali koliko je nešto kiselo ili bazno. U dodiru sa antocijaninom, kiseline utiču na smanjenje, a baze na povećanje pH vrednosti, pa su tako učenici dobili širok spektar boja pomoću ljubičastog kupusa.

U nastavku pogledajte zanimljive i kreativne video-priloge savremenih gimnazijalaca i saznajte nešto novo. Uživajte!

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.