Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Savremeni gimnazijalci posetili arheološko nalazište u Vinči

Početak proučavanja istorije, likovne i muzičke kulture ili svetske književnosti započinje lekcijama o kulturi prvobitnih civilizacija. Savremeni gimnazijalci su proteklog meseca stekli saznanja o počecima razvoja svetske kulture i istorije.

Baner_SG_Vinca

Želeći da učenicima ova znanja ostanu dugo u pamćenju, Savremena gimnazija je organizovala edukativni izlet. Na našu sreću, nismo morali da idemo daleko, jer se jedno od najstarijih arheoloških nalazišta nalazi na samo petnaest kilometara jugoistočno od Beograda, na desnoj obali Dunava. U pitanju je arheološko nalazište u Vinči. Na ovoj lokaciji pronađeni su dobro očuvani ostaci neolitskog naselja, jednog od prvih naselja u Evropi, koje datira iz perioda od 5 000 godina pre nove ere.

Dnevnik jednog gimnazijalca

slika-7U četvrtak 1. oktobra, u prepodnevnim satima, dobro raspoloženi pod jesenjim suncem, savremeni gimnazijalci hodali su iznad slojeva koji kriju tajne jedne od najstarijih evropskih civilizacija.

Tik uz Dunav, jedna grupa je sedela i gledala film o životu ljudi iz ledenog doba. Za to vreme, druga grupa učenika razgledala je eksponate i slušala objašnjenja kustosa muzeja o savršenim Vinčancima iz doba neolita. Treća grupica je na proplanku, nedaleko od muzeja, čitala na iPadu članke o ledenom čoveku Otziju, čija je zamrznuta mumija pronađena u Alpima.

Slike ljudi koji su živeli na mestu gde oni trenutno borave, polako su oživljavale u njihovoj mašti. Grupice su se smenjivale, i svi su imali priliku da pogledaju film, posete muzej i odgovaraju na pitanja o našem dalekom pretku Otziju.

Deco, sad je na vas red

slika-17Šta uraditi sa toliko prizora i informacija koje su naši gimnazijalci primili? Odlučili smo da bi najbolje bilo da sve pretoče u što bolju reportažu o arheološkom nalazištu Vinča. Konkurs je otvoren, i svi učenici su bili učesnici u takmičenju za najbolju reportažu.

Podeljeni u grupice od po troje, rastrčali su se sa iPadima, slikajući, intervjuišući i imitirajući ozbiljne novinare. Prikupljene informacije dobile su smisao onog trenutka kada su postali kreatori nečeg važnog i zanimljivog.

Sigurni smo da je ovo bio dobar način da organizacijom aktivno orijentisane nastave, znanja iz raznih predmeta postanu funkcionalna. I da ne zaboravimo: pobednička reportaža biće objavljena u prvom broju školskog časopisa. O tome ćete gledati i slušati više u sledećem javljanju. Pozdrav iz Savremene gimnazije!

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.