Direktorka Savremene među odabranim izlagačima na Kembridž forumu u Bukureštu

Svetlana Belić Malinić, direktorka Savremene gimnazije, učestvovala je u četvrtak, 18. maja, na prvom forumu direktora Kembridž škola iz centralne i istočne Evrope, koje je održano u prostorijama britanske ambasade u Bukureštu.

Ovom prilikom, direktorka je predstavila koncept Savremene gimnazije, ali je posebno istakla značaj bilingvalnog obrazovanja i obogaćivanja Nacionalnog programa posebnim Kembridž predmetom – globalnim perspektivama.

Seminar koji okuplja najbolje od najboljih

Prvi forum direktora Kembridž škola bio je otvoren i za škole koje već rade po Kembridž programu, ali i za one koje još uvek razmatraju da li će usvojiti neki segmet ovog školovanja.

Adam Sambrook, zamenik britanskog ambasadora u Rumuniji, otvorio je ovaj skup izrazivši zadovoljstvo što je baš ova zemlja imala priliku da bude domaćin prvog Kembridž foruma. Nakon njega je reč imao regionalni direktor CIE za Evropu, Martin Nuttall, koji je ukratko opisao koncept školovanja za koji se Kembridž zalaže.

Proces dobijanja akreditacija Univerziteta u Kembridžu, program profesionalnog razvoja i kvalifikacije, najnovije vesti u vezi sa Kembridžom, ali i predstavljanje odabranih škola bile su najvažnije teme o kojima se tog dana diskutovalo.

Studija slučaja Savremene: Bilingvalno obrazovanje i globalne perspektive

Savremena gimnazija se, pored jedne turske i jedne rumunske škole, našla među tri odabrane studije slučaja koje su predstavljene na ovom forumu.

Direktorka Svetlana Belić Malinić je ovaj poziv iskoristila kako bi na najbolji način prisutnima predstavila sve prednosti školovanja na dva jezika, kakvo imaju učenici Kombinovano- bilingvalnog programa u Savremenoj gimnaziji.

– Mi kombinujemo globalne trendove u metodologiji nastave, najsavremeniju tehnologiju i izradu plana i programa – rekla je tom prilikom direktorka, istakavši da je bilingvalni program Savremene zapravo spoj Nacionalnog i Kembridž programa koji, kao takav, učenicima daje i znanje i veštine neophodne za dalje obrazovanje.

Svetlana Belić Malinić se ovom prilikom dotakla i značaja globalnih perspektiva, predmeta  koji je Savremenu doveo i na Kembridžov sajt, objasnivši da je on postao deo Nacionalnog programa.

– Učenici na časovima globalnih perspektiva mogu da razmišljaju van postavljenih okvira. Na taj način, oni razvijaju veštine rešavanja problema, nezavisno kritičko mišljenje, ali uspevaju i da uspešno istraže svet oko sebe i bolje komuniciraju i sarađuju sa drugima.

Predavanje direktorke, koje je sat vremena držalo pažnju vodećih čelnika uglednih evropskih škola, završeno je diskusijom o Savremenoj gimnaziji, ali je i nagrađeno aplauzom prisutnih.

Međunarodno priznate kvalifikacije Cambridge International Examinations (CIE), koji je deo Univerziteta u Kembridžu, daju učenicima odskočnu dasku za nastavak školovanja u inostranstvu i visoku prohodnost ka priznatim fakultetima širom sveta, što odlično zna i Savremena gimnazija, koja od samog početka s ponosom nosi titulu najsavremenije Kembridž gimnazije u Srbiji, ali i Cambridge Global Perspectives škole.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.