Savremeni četvrtaci na radionici „Kako napraviti biznis plan?”

Učenici odeljenja IV-1 i IV-3 su 27. aprila prisustvovali radionici „Kako napraviti biznis plan?”. Radionicu je realizovala doc. dr Suzana Balaban, putem onlajn-platforme Alfa BK univerziteta.

Tokom radionice učenici su imali priliku da se bolje upoznaju sa najvažnijim postupkom u realizaciji poslovnog projekta, kao i sa načinima definisanja i ostvarivanja poslovnih ideja, što dovodi i do boljih rezultata u poslovanju.

Zavirivanje u svet odraslih i planiranje karijere

Radeći na konkretnom zadatku, učenici su morali da smisle strategiju za svoje potencijalno preduzeće i naprave biznis plan, odnosno da provere da li je ideja dobra i da li treba da otvore firmu. Stečeno znanje će biti dragoceno učenicima prilikom eventualnog planiranja sličnih aktivnosti nakon škole. Na ovaj način učenici zaviruju u svet odraslih i planiranja karijere.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.