Savremeni gimnazijalci u ulozi đaka reportera na Svetskom školskom prvenstvu u košarci

U Beogradu je, od 20. do 28. septembra, održano Svetsko školsko prvenstvo u košarci za učenike srednjih škola. Učenici Savremene gimnazije još jednom bili su u ulozi đaka reportera. Pročitajte utiske savremenih mladih reportera i Marine Kuzmanović, profesorke srpskog jezika i književnosti i rukovodioca Novinarske sekcije.

Svetsko školsko prvenstvo u košarci

„Volim da upoznajem nove ljude, a projekti poput ovog to čine neizbežnim”

Iako sam imala priliku da prisustvujem Svetskom školskom prvenstvu u košarci samo jedan dan, bilo je to jedno divno iskustvo. Volim da upoznajem nove ljude i projekti poput ovog to čine neizbežnim – zato mi je veoma drago svaki put kad dobijem priliku da budem deo nečeg sličnog. U osnovnoj školi sam rekreativno igrala košarku, tako da mi je ovakva uloga dobro došla podsetivši me na ’stare dane’. Takođe, veoma mi je drago što sam ovaj dan podelila sa drugom iz odeljenja Aleksom Dimitrijevićem, koji je prvi put učesnik u projektu ovog tipa, ali, naravno, i sa Aleksandrom Mosurović, koja već ima iskustva u ovakvim projektima, rekla je Savremena trećakinja Lara Veselinović.

„Zahvalan sam što mi je pružena ovakva prilika”

Bilo je bolje nego što sam očekivao! Kao novi član Novinarske sekcije, nisam znao šta tačno da očekujem, ali sam se baš super zabavio, naučio nove stvari i upoznao nove ljude. Zahvalan sam što mi je pružena ovakva prilika i nadam se da je razredna Marija Janićijević ponosna na mene. Radujem se sledećem projektu, rekao je savremeni trećak Aleksa Dimitrijević.

„Samo na ovakav način može da se prenese atmosfera s terena”

Projekat ’Đak reporter’ obožavam i podržavaću ga dok god budem đak, a i kasnije, jer samo na ovakav način mogu da se prenesu atmosfera s terena i osećanja učesnika, bez obzira na poraz ili pobedu, kao i njihova razmišljanja i utisci o svemu što su videli i doživeli kod nas u Beogradu. Ovako svi zajedno dajemo jasnu poruku svoj deci koja nisu počela da se bave sportom da počnu da treniraju, jer, i pored školskih obaveza, uvek mogu da se postignu sjajni rezultati, čak i na svetskom nivou, rekla je maturantkinja Aleksandra Mosurović.

„Dopadaju mi se entuzijazam i odgovornost učenika”

Ponosna sam na svoje đake, na to što su uvek radi da učestvuju u ovakvim projektima i predstave sebe i školu u najboljem mogućem svetlu. Dopadaju mi se njihov entuzijazam, odgovornost i to što znam da će uvek biti na visini zadatka, rekla je Marina Kuzmanović, rukovodilac Novinarske sekcije.

Novinarska sekcija: dinamična vannastavna aktivnost za sve koji se dobro snalaze u izazovnim situacijama

Novinarska sekcija je vannastavna aktivnost koja okuplja učenike koji žele da se bave novinarstvom. Članovi ove sekcije bave se aktuelnostima i tragaju za značajnim i zanimljivim informacijama. Imaće prilike da intervjuišu učenike koji su postigli značajne rezultate u različitim oblastima, kao što su sport, umetnost, književnost i prirodne nauke, a učestvovaće i u projektu „Đak reporter”. Pored toga, naučiće i kako se piše vest za sajt. Ova sekcija je dinamična i biće zanimljiva svima koji se dobro snalaze u izazovnim situacijama.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.