• Profesorka informatike i računarstva

Aleksandra Babić

Aleksandra Babić, rođena je 7. februara 1995. godine u Beogradu. Četrvrtu godinu srednje škole pohađala je u Americi, maturiravši u 10 najboljih u klasi. Osnovne i master studije završila je na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, smer Informacioni sistemi i tehnologije. Tokom studija, bila je član organizacije InterFON, u sektoru marketinga. Pre nego što je počela da radi kao profesorka u Savremenoj gimnaziji, bavila se naukom o podacima.

Cilj joj je da učenici zavole informatiku, da shvate njen zančaj u današnjem vremenu i primenu u svim naukama .

Tečno govori engleski i španski jezik. U slobodno vreme se opušta čitajući klasičnu književnost. Pored toga često putuje i igra tenis.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.